Każda aluminiowa rama firmy Giant wykuta w naszej fabryce jest ręcznie spawana, hartowana i dostosowywana do najwyższych standardów obowiązujących w naszej branży. Trzy klasy technologii aluminium - ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX oferują najbardziej wymagającym użytkownikom niezrównane osiągi i najwyższą jakość.

Revolt
Zupełnie nowy, uniwersalny rower aluminiowy na szosy, szutry i drogi gruntowe. Widelec kompozytowy zapewnia płynną jazdę, a Flip Chip umożliwia dostosowanie bazy kół i prześwitu na opony.

Porównaj modele |
||
Revolt 1
Zobacz rower
|
Revolt 2
Zobacz rower
|
|
Koła
|
Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium | Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium |
---|---|---|
Manetki
|
Shimano GRX RX-400, 2x10 | Shimano Sora, 2x9 |
Korba
|
FSA Omega Adventure, 32/48 | FSA Vero Pro, 32/48 |
Widelec
|
kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc | kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc |
Kolor
|
Grenadine, Deep Lake | Black Diamond, Sapphire |
TECHNOLOGIA ALUXX
CAŁKOWICIE KARBONOWY WIDELEC
Nowy, lżejszy widelec z kompozytu klasy Advanced SL ze stożkową rurą sterową OverDrive pochłania wstrząsy i wibracje, pozwalając na dodatkowy prześwit na opony, aż do 53mm.
TECHNOLOGIA D-FUSE
Zastrzeżona kompozytowa sztyca i kierownica o przekroju w kształcie litery D współpracują by tłumić drgania i pochłaniać wstrząsy, zapewniając płynną i komfortową jakość jazdy.
OVERDRIVE
Zaprojektowany by podnieść sztywność przodu w celu precyzyjnego prowadzenia, ta ponadwymiarowa rura sterowa jest wyposażona w ponadwymiarowe łożyska sterów (1 1/4" dolne i 1 1/8" dolne) oraz stożkową rurę sterową aby zapewnić optymalną sztywność prowadzenia.
ADAPTER SZTYCY
Nowy projekt ramy pozwala zmienić autorską sztycę D-Fuse na standardową okrągłą sztycę 30.9mm. Umożliwia to wybór dowolnego typu sztycy, w tym sztycy regulowanej, w zależności od stylu jazdy.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały specjalnie zaprojektowane dla hamulców tarczowych, aby uzyskać niezawodne hamowanie w każdym warunkach pogodowych i drogowych.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANT
Zintegrowany system kół bezdętkowych i opon podnosi wydajność, komfort i kontrolę, będąc jednocześnie najbardziej niezawodnym i przyjaznym dla użytkownika.
POWERCORE
Wyraźnie powiększony suport oraz dolne rurki tylnego widelca są w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86mm. Asymetryczne widełki oferują dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po przeciwnej stronie.
FLIP CHIP
Pozwala na szybkie dostosowanie geometrii i prześwitu opony tylnego koła za pomocą dwóch dostępnych ustawień w haku tylnej przerzutki.
ZINTEGROWANE MOCOWANIA
Rama jest wyposażona w sześć mocowań na koszyki do bidonu: dwa na dolnej rurze, dwa na widelcu oraz po jednym na górnej rurze i rurze podsiodłowej. Wyposażony jest również w specjalny adapter sztycy do montażu bagażnika i jest kompatybilny z rozwiązaniami innych producentów, dzięki czemu można go łatwo zmodyfikować na własne potrzeby przy użyciu błotników i innych akcesoriów.