Najnowocześniejszy materiał aluminiowy wykonany jest głównie ze stopu 6011 i zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek wytrzymałości do wagi. Ramy te charakteryzują się również unikalnymi technologiami spawania, które zapewniają wysoką wydajność podczas jazdy.

Trance 29
SINGLETRACK SPEED
Najważniejsze informacje
Ta wszechstronna maszyna do jazdy po szlakach została zbudowana na lekkiej, sztywnej i super wytrzymałej ramie ALUXX SL, która łączy naszą najnowszą technologię zawieszenia Maestro z regulowaną geometrią ramy. Górny łącznik został wykonany w technologii Advanced Forged Composite i posiada flip chip umożliwiający regulację geometrii ramy. Wybierz bardziej strome lub bardziej płaskie ustawienia kątów główki ramy i rury podsiodłowej oraz obniżenie środka suportu o 35 mm lub 45 mm, aby dostosować prowadzenie do swojego stylu jazdy i typu terenu. Został on zaprojektowany w oparciu o widelec amortyzowany o skoku 130 mm, a ogólna geometria została dostosowana tak, aby zmaksymalizować jego wydajność na nierównych szlakach.

ALUXX SL
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują ze sobą, aby stworzyć jeden pływający punkt obrotu dla najbardziej funkcjonalnego, wydajnego i niezależnego systemu zawieszenia.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Wykorzystując najnowocześniejszy, wysokociśnieniowy proces formowania, wytwarza się górny łącznik z włókna węglowego o skomplikowanym kształcie, który jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy niż jego aluminiowy odpowiednik.
DODATKOWY SCHOWEK
Rama wyposażona jest również w nowe funkcje przydatne podczas jazdy po szlakach, w tym mocowanie na schowek na narzędzia, znajdujące się w dolnej części górnej rury ramy.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Rozwiązanie flip chip umożliwia przełączanie pomiędzy dwoma ustawieniami w zależności od terenu, po którym się poruszasz. Możesz wybrać niską pozycję do jazdy w dynamicznym, trudnym terenie lub wysoką do jazdy XC.
OVERDRIVE
Zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjne sterowanie przednią częścią roweru, system ponadwymiarowych łożysk główki ramy (1 1/2" dolne i 1 1/8" górne) oraz stożkowa rura sterowa współpracują ze sobą w celu uzyskania optymalnej sztywności sterowania.
ZINTEGROWANE OTWORY NA PRZEWODY
Nowy projekt polegający na wewnętrznym prowadzeniu przewodów to przejrzysty wygląd i wydajność linek i pancerzy przerzutek i sztycy regulowanej.
UKŁAD NAPĘDOWY
Dużo większy obszar środka suportu/widełek dolnych to w pełni zintegrowana konstrukcja z 92-milimetrowym suportem. Asymetryczne widełki dolne zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po stronie nienapędowej.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Widełki łańcuchowe po stronie napędowej i rura dolna posiadają wbudowaną ochronę przed kamieniami i odłamkami.
TECHNOLOGIA BOOST
Większa szerokość piasty (110mm przód/148mm tył) to sztywniejsze koła dla lepszej kontroli oraz większy prześwit na opony i poprawiona linia łańcucha dla optymalnej pracy układu napędowego.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany bezdętkowy system kół i opon zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjazny dla użytkownika i niezawodny sposób.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions