W naszej własnej fabryce kompozytów używamy wysokiej klasy materiału węglowego do produkcji niestandardowego materiału do konstrukcji ramy rowerowej. Rama główna i tylny wahacz są wykonane ręczniejako zmodyfikowana konstrukcja Monocoque, co zapewnia optymalną sztywność w stosunku do masy i bardzo dobrą jakość jazdy.
Ten profesjonalny rower XC łączy nowe tylne zawieszenie FlexPoint Pro z superlekką, w pełni kompozytową ramą i geometrią przystosowaną do wyścigów. To doskonała broń na techniczny teren cross-country.
Główne korzyści
Ultra-wydajność
Rama i wahacz z nowej generacji kompozytu Advanced są o 241 g lżejsze niż poprzednia wersja. Obszar suportu jest o 5,8% sztywniejszy do szybszego przyspieszania, a bardziej stroma rura podsiodłowa wymusza bardziej wydajną, wysuniętą pozycję do podjeżdżania.
Doskonała kontrola
Zupełnie nowe zawieszenie FlexPoint Pro zapewnia 100 mm płynnego i aktywnego skoku. Odnowiona rama posiada nowoczesną geometrie XC, czyli łagodniejszy kąt główki ramy 67,5 stopnia oraz widelec amortyzowany o skoku 110 mm na techniczne zjazdy.
Stabilność i prędkość 29era
Geometrię ramy i zawieszenie zoptymalizowano pod kątem dużych, 29-calowych kół. Dłuższy wysięg i odświeżony kokpit z kierownicą kompozytową 35 mm oraz mostkiem aluminiowym poprawiają równowagę i stabilność w terenie XC.
KOMPOZYT KLASY ADVANCED
ZAWIESZENIE FLEXPOINT PRO
Superlekkie tylne zawieszenie dla rowerów XC, gdzie wymagana jest wydajność, kontrola i szybkie prowadzenie, to konstrukcja oparta na pojedynczym zawiasie z łącznikami i gwarantuje 100 mm skoku tylnego koła. Wyposażona jest w kompozytowy wahacz, aby zminimalizować masę ramy.
GEOMETRIA WYŚCIGOWA XC
Superlekka kompozytowa rama została zoptymalizowana pod kątem wydajności i kontroli, posiada ulepszony kąt główki ramy, 67,5 stopnia, dłuższy zasięg i amortyzowany widelec 110 mm dla szybkiej, technicznej jazdy XC.
OVERDRIVE
Sprawdzona przez Giant technologia powiększonej rury sterowej widelca. Zaprojektowana tak, aby zapewnić precyzyjne sterowanie przednią częścią roweru, system ponadwymiarowych łożysk główki ramy (1 1/2" dolne i 1 1/8" górne) oraz stożkowa rura sterowa współpracują ze sobą w celu uzyskania optymalnej sztywności sterowania.
ZMODERNIZOWANY KOKPIT
Nowy mostek Giant Contact SL i kompozytowa kierownica o większej średnicy 35 mm i dużej szerokości dla lepszej kontroli i udźwigu podczas zjazdów, sprintów i wspinaczki.
TECHNOLOGIA BOOST
Większa szerokość piasty (110mm przód/148mm tył) to sztywniejsze koła dla lepszej kontroli oraz większy prześwit na opony i poprawiona linia łańcucha, co poprawia wydajność układu napędowego.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Nowoczesny, wysokociśnieniowy proces formowania stosowany do produkcji komponentów z włókna węglowego o skomplikowanych kształtach, które są lżejsze, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe niż części wykonane z aluminium.
UKŁAD NAPĘDOWY
Dużo większy obszar niższego supportu/widełek podsiodłowych to w pełni zintegrowana konstrukcja z 92-milimetrowym suportem. Asymetryczne widełki łańcuchowe zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po stronie nienapędowej.
KOMPOZYTOWE KOŁA SYSTEMOWE
Lekkie, sztywne i wytrzymałe kompozytowe koła oraz bezdętkowe opony zapewniają wydajność i precyzję prowadzenia.
ZINTEGROWANE OTWORY NA PRZEWODY
Nowy projekt polegający na wewnętrznym prowadzeniu przewodów to czysty wygląd i wydajność linek, pancerzy przerzutek oraz regulowanej sztycy.
NIESTANDARDOWY NAPINACZ ŁAŃCUCHA
Zmodernizowany napinacz łańcucha Giant/MRP zmniejsza prawdopodobieństwo wypadnięcia łańcucha z tarczy korbowodu na nierównym, technicznym terenie XC.