Rower z mistrzowskim rodowodem wraca do akcji z kompozytową ramą, 200 mm przeprojektowanym tylnym zawieszeniem Maestro i wieloma możliwościami regulacji geometrii, położenia kierowcy oraz rozmiaru tylnego koła. Nowy, dopracowywany latami, trafiający na podia wyścigów na całym świecie.

Główne korzyści

WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE

Nowy układ tylnego zawieszenia Maestro, opracowywany przez kilka sezonów wyścigów Pucharu Świata wspólnie z inżynierami Giant i profesjonalnymi zawodnikami, oferuje 200 mm płynnego, aktywnego skoku, zapewniając zwycięskie prędkości. Tylne zawieszenie jest połączone z widelcem o skoku 203 mm*, co zapewnia doskonałą pewność i kontrolę na najbardziej ekstremalnych torach wyścigowych i trasach DH.

ZAAWANSOWANE MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA

Łącznie trzy flip chipy zapewniają niespotykaną dotąd regulację. Po pierwsze, trójpozycyjny flip chip Maestro pozwala riderom dobrać geometrię ramy do ich stylu jazdy i terenu. Nowy flip chip w obszarze sterów dostosowuje zasięg, dzięki czemu zawodnicy mogą łatwo osiągnąć preferowaną pozycję. Na samym końcu, flip chip umieszczony na końcu tylnych widełek pozwala riderowi dostosować bazę kół i właściwości jezdne.

OPCJE TYLNEGO KOŁA

Użytkownicy mogą wybrać tylne koło 29-calowe lub 27,5-calowe. Wszystkie modele są fabrycznie wyposażone w mieszaną konfigurację kół, którą preferuje wielu zawodników. Tylne koło o mniejszej średnicy zapewnia szybkie i zwinne prowadzenie i zwiększony prześwit od siodełka do tyłu opony. Dla tych, którzy preferują wysoką prędkość pokonywania przeszkód i stabilność dwóch 29-calowych kół, zamianę można łatwo dokonać poprzez montaż koła/opony o większej średnicy.

Udostępnij

Najważniejsze informacje

Zaprojektowany od podstaw, nowy Giant Glory Advanced ma lekką, supermocną, kompozytową ramę, 200 mm skoku tylnego zawieszenia Maestro (z widelcem 203 mm z przodu) i wiele flip chipów do dostosowywania geometrii, rozmiaru tylnego koła i dopasowania pozycji. Podstawowa konfiguracja to mieszana konfiguracja kół z 29-calowym przednim i 27,5-calowym tylnym, zapewniająca idealną równowagę między prędkością pokonywania przeszkód, a zwrotnością. Riderzy mają również możliwość zmiany na 29-calowe tylne koło za pomocą prostego dwupozycyjnego flip chipa na końcu tylnych widełek. Legenda powróciła.

Glory Advanced with interactive tooltips

Technologie

Technologia Advanced Composite
Technologia Advanced Forged Composite
Flip Chip - Maestro 3
Flip Chip - Dropout DH
FLIP CHIP - STERY
System zawieszenia Maestro