Rama główna i wahacz wykonane są z wysokiej klasy surowego włókna węglowego i niestandardowej żywicy, które są wykonywane we własnej fabryce kompozytów Giant. Ręcznie wykon.ana konstrukcja monocoque sprawia, że jest niezwykle lekki, sztywny i komfortowy
Rower z mistrzowskim rodowodem wraca do akcji z kompozytową ramą, 200 mm przeprojektowanym tylnym zawieszeniem Maestro i wieloma możliwościami regulacji geometrii, położenia kierowcy oraz rozmiaru tylnego koła. Nowy, dopracowywany latami, trafiający na podia wyścigów na całym świecie.
Główne korzyści
WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Nowy układ tylnego zawieszenia Maestro, opracowywany przez kilka sezonów wyścigów Pucharu Świata wspólnie z inżynierami Giant i profesjonalnymi zawodnikami, oferuje 200 mm płynnego, aktywnego skoku, zapewniając zwycięskie prędkości. Tylne zawieszenie jest połączone z widelcem o skoku 203 mm*, co zapewnia doskonałą pewność i kontrolę na najbardziej ekstremalnych torach wyścigowych i trasach DH.
ZAAWANSOWANE MOŻLIWOŚCI USTAWIENIA
Łącznie trzy flip chipy zapewniają niespotykaną dotąd regulację. Po pierwsze, trójpozycyjny flip chip Maestro pozwala riderom dobrać geometrię ramy do ich stylu jazdy i terenu. Nowy flip chip w obszarze sterów dostosowuje zasięg, dzięki czemu zawodnicy mogą łatwo osiągnąć preferowaną pozycję. Na samym końcu, flip chip umieszczony na końcu tylnych widełek pozwala riderowi dostosować bazę kół i właściwości jezdne.
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Użytkownicy mogą wybrać tylne koło 29-calowe lub 27,5-calowe. Wszystkie modele są fabrycznie wyposażone w mieszaną konfigurację kół, którą preferuje wielu zawodników. Tylne koło o mniejszej średnicy zapewnia szybkie i zwinne prowadzenie i zwiększony prześwit od siodełka do tyłu opony. Dla tych, którzy preferują wysoką prędkość pokonywania przeszkód i stabilność dwóch 29-calowych kół, zamianę można łatwo dokonać poprzez montaż koła/opony o większej średnicy.
KOMPOZYT KLASY ADVANCED
ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują, by stworzyć pojedynczy, pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego układu zawieszenia na szlaku.
ADVANCED FORGED COMPOSITE
Najnowocześniejszy proces formowania wysokociśnieniowego, wykorzystywany do produkcji złożonej struktury górnego łącznika zawieszenia z włókna węglowego. Dzięki czemu jest on lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy od aluminiowego odpowiednika.
REGULOWANA GEOMETRIA DH
Geometrię ramy można regulować między trzema ustawieniami, aby dopasować ją do stylu jazdy i terenu. Można wybrać kąt główki 61,6, 62 lub 62,3 stopnia i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,4, 78,8 lub 79,1 stopnia, co spowoduje obniżenie środka suportu o 13, 8 lub 3 mm (rozmiar M/L).
REGULOWANA BAZA KÓŁ
Flip chip na końcu tylnych widełek można ustawić w pozycji długiej lub krótkiej, aby dostosować bazę kół i dystans od środka suportu do tylnej osi. Krótka pozycja zapewnia szybsze i bardziej zwinne prowadzenie w ciasnym, technicznym terenie. Pozycja długa wydłuża rozstaw osi, zapewniając większą stabilność na szybszych trasach z dłuższymi prostymi i wysokimi prędkościami w zakrętach.
REGULACJA ZASIĘGU
Trójpozycyjny flip chip w sterach pozwala szybko wybrać wymiary i geometrię kokpitu. Ten modułowy system ma dwa chipy pozycjonujące, które można wyjąć i zamienić, aby uzyskać krótki reach (-5 mm), środkowy (0 mm) lub długi (+5 mm) i precyzyjnie dostosować prowadzenie i pozycję na rowerze.
OPCJE TYLNEGO KOŁA
Użytkownicy mogą wybrać tylne koło o średnicy 29 lub 27,5 cala w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór koła 29-calowego poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, a opcja 27,5 zapewnia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. To szybka i łatwa zmiana, by dostosować prowadzenie i czucie roweru.
MEGADRIVE
Masywna prostokątna rura dolna i ponadwymiarowa górna rura zapewniają doskonałą precyzję sterowania poprzecznego i skrętnego. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność układu kierowniczego i pedałowania.
SYSTEM GIANT TUBELESS
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę, zachowując łatwą obsługę i niezawodność.