Dzięki CFD (Computational Fluid Dynamics) i danym z tunelu aerodynamicznego inżynierowie optymalizują kształt każdej rury, aby zapewnić doskonałe parametry aerodynamiczne.
Kiedy prędkość jest Twoją obsesją, ten rower jest dla Ciebie. Ty trenujesz, wkładasz pracę, a ten Propel robi resztę. Zbudowany, aby dać Ci przewagę wtedy, gdy to naprawdę się liczy - w ataku i sprincie - zapewniając wydajność i zwycięskie osiągi aerodynamiczne.
Główne korzyści
Zintegrowana aerodynamika
Rozwiązanie AeroSystem Shaping będące efektem analizy obliczeniowej mechaniki płynów CFD (ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Przelotowe osie zwiększają sztywność i poprawiają ogólne prowadzenie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz obręczą przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced SL powstaje z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych firmy Giant, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w tej kategorii.
TECHNOLOGIA AEROSYSTEM SHAPING
Wektorowa sztyca podsiodłowa
Ta w pełni kompozytowa lekka sztyca o aerodynamicznych kształtach została stworzona specjalnie z myślą o wyczynowej jeździe szosowej.
TECHNOLOGIA ADVANCED SL
Najbardziej zaawansowana mieszanka wykorzystująca Carbon Nanotube Technology (CNT), mikroskopijny polimer dodawany do żywicy wytwarzanej w fabryce Giant. Cząsteczki CNT, działając jak miniaturowe podpory, wzmacniają warstwy kompozytów. Ramy z CNT są o 14% odporniejsze na uderzenia niż ramy bez tego polimeru.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia główki ramy w aktualnej ofercie rowerów Giant. Opracowano ją, by zapewnić niespotykaną wcześniej sprawność i precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dolne w rozmiarze 1½”, górne - 1¼”), które harmonijnie współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając niezrównaną sztywność podczas kierowania rowerem.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy zaprojektowane z myślą o łatwej instalacji bez zwiększania masy.
Zintegrowane hamulce tarczowe
Rama i widelec są zaprojektowane pod hamulce tarczowe, umożliwiające hamowanie w każdych warunkach pogodowych.
Kokpit Contact SLR
Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR Aero zapewniają najlepsze osiągi aerodynamiczne.